Wednesday 6 April 2011

DEMAM MENYERANG

Alhamdulillah, syukur kepada Allah kerana diberi masa untuk aku bernafas dibumi yang indah ini. Pada pagi yang dingin dan sunyi ini, jam pula menunjukan pukul 4.02 pagi, aku masih di pejabat MPP melaksanakan tugas yang belum siap lagi dalam keadaan demam. Pada petang tadi 06 April 2011 aku telah pergi ke Klinik Batu Rakit bagi menjalani ujian HIV. Setelah 1 jam 30 minit menunggu, number giliranku pun dipanggil oleh staf nurse dan jariku pun disuntik.. Nurse cakap aku takut sbb tanganku ketika itu berpeluh.. Tak sampai 5 minit keputusan HIV pun dapat diketahui.. Garisan satu, so anda bebas dari HIV.. Tanpa membuangkan masa aku pun terus pergi ke Pejabat Pos untuk pos ekspress kepada ibuku yang berada di Langkawi bagi tujuan kegunaan pejabat agama. 

2 comments: